darksid3e
Administrator
Dołączył: 17 Kwi 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:47, 17 Kwi 2008 Temat postu: FORCE ARCHER |
|
Więc tak, mówię od razu, że to nie jest mój poradnik, zamieściłam tu wg mnie najważniejsze rzeczy z różnych poradników.
Skille Build
ZAWSZE OSIĄGAJMY GROTH LVL, a jeśli już osiągniemy max groth lvl wtedy najlepiej dodawać po równo do dexa i do str. Kiedy już będziemy mieli 113 str i 223 dexa reszte pakujemy w int.
Skillowanie
Magic
Do 40 lvlu robimy questy jak leci, nie przejmujemy się niskim rankiem. Kiedy już dorobimy się adept seta, najlepiej +2(+3exp skill), bierzemy najsłabsze crystale i 2 najsłabsze magic skille. Podnosimy je do 9 lvlu, żeby cool time był jak najmniejszy. Następnie idziemy na żółte, ciemno-żółte moby (polecam moscutter'y w Green Despair) i bijemy je z combo (bonus do exp skill) tak do Experta. Następnie kupujemy Citrine Crystal of Adept +2 (+3exp skill) i bierzemy się znowu za questy, których sie namnożyłooo...
I teraz jak kto woli, możemy wbijać kolejne ranki co 5 lvli, co 10 lvli. Ja proponuje poczekać do 55 lvlu z wbijaniem a.expert. Wtedy to nałożymy sobie adept rings i adept amulet, najlepiej +1, co da nam kolejne +12exp skill.
Sword
Opłaca się również bić, ponieważ co rank dodaje nam trochę do Statystyk, HP, MP.
Z adeptami wbijamy na Apprentice, tak, żebyśmy mogli używać Dasha i jak kto woli Fade Step (o czym później). Resztą sword rank możemy się zająć po osiągnięciu g.mastera w magic.
Jakie skille?
Magic skills
Novice:
Regeneration - można kupić, aczkolwiek lepiej dodać więcej SP (skill point) do skilli atakujących. Później zmiana na Vital Bless.
Apprentice:
Critical shot - jego trzeba mieć. Co najmniej do mastera/a.mastera podstawowy skill [ile wlezie]
Precision - dość ważny buff dający Hit rate. Następnie zmiana na Eagle Eyes [max do czasu zmiany na Eagle Eyes]
Repulsive armor - Buff na Def rate [20]
Regular:
Blind - debuff zmniejszający hit rate przeciwnika. Według mnie bezużyteczny.
Eagle Eyes - potężny buff dający ponad 600 hit rate. Niestety możemy zbuffować tylko siebie [20]
Lance - skille raczej bezużyteczne na PvE (skille przeszywające). Za to zabójcze na PvP ze względu na bardzo mały casting time co daje olbrzymi DPS [18-20].
Explosion Shot - przydatna rzecz na tych lvlach w walce z mobami, później staje się bezużyteczny. [0-9]
Expert:
Cannony - świetne skille do PvE (skille zasięgowe). Dość niski casting time. Ich sile czuć dopiero na wysokich poziomach [18-20]
Poison Arrow - dość mocny skill przy niezbyt korzystnym casting time. Niektórzy używają go przez całą grę [9-20]
Lower Defense - debuff obniżający defense przeciwnika. Świetna sprawa ale nie warto marnować punktów przed osiągnięciem transcendera.
Advanced Expert:
Shadow Shot - najlepszy DPS ze wszystkich skilli FA. [jak najwyższy]
Mana Condense - buff dający Magic. [20]
Sharpness - buff dający Attack. Jedyny całkowicie zbędny buff dla FA. Z racji ze na wysokich lvl FA przechodzi bardziej w healera, skill może stać sie przydatny. [0 lub 20]
Vital Force - buff na HP. Podstawa [20]
Master:
Greater Heal - leczenie. Bardzo przydatne [20]
Vital Bless - buff odnawiający małą ilość życia co 2 sekundy. Dość przydatny, często ratujący życie na PvP. [9]
Drilled shot - działa z opóźnieniem i przy olbrzymim casting time jest całkowicie bezużyteczny. [0 ewentulanie dla szpanu na 1]
Advanced Master:
Prismatic Arrow - to samo co Drilled shot, z tym ze działa bez opóźnienia. [0 lub 1, ewentualnie 9 ale o tym później]
Grand Master:
Gravity Distortion - genialny skill na PvE. Potężny zasięg i do tego stun. Niestety dość spory casting time. Skill ten potrzebuje miejsca inaczej zwiększa cool time o 50% co może zepsuć combo [9]
Dlaczego uważam ze drilled i prismatic sa bezużyteczne?
Jeśli zastąpi się jeden z tych skilli dwoma cannonami na przyzwoitym poziomie osiągnie się dużo większy DMG w tym samym czasie.
Jak drilled nie ma praktycznie żadnego zastosowania to prismatic można używać jeżeli nie ma sie wystarczającej ilości SP na wymaxowanie 2 cannonow.
Sword skills:
Fade step - przydatny jedynie w guild war lub na 7 kanale (skill psujący combo przeciwnika) [proponowany poziom 9].
Dash - nie wyobrażam sobie poruszania bez niego po mapie [9].
Upgrade Skilli
hp - Vitality Mastery
def1 - Defensive Sense
def2 - Damage Absorb
magic1 - Force Control
magic2 - Ruling Force
Podane skille są najlepsze na PvP. Trzeba zdecydować czy chcemy wymiatać na PvP czy radzić sobie na mobach. FA z dwoma skillami do def rate ma go około 2,5k co naprawdę daje sporo gdy moby leją po 500 -1k. 50 defa to pryszcz przy takich obrażeniach. Z racji ze FA jest klasa dystansowa to nigdy nie osiągnie takiego defa jak inne klasy, wiec i nie ma sensu pakować ile wlezie w def. Bardziej sie liczy rate i spora ilość HP.
Skille do pvp:
Shadow shot [20]
Poison arrow [20 - zobaczcie sobie jaki to ma DPS i do tego zatruwa co czasem się przydaje]
Critical shot [wg. mnie 20 bo jak wejdzie crit to ma super DMG a poza tym jest bardzo szybki].
No i GM-tutaj 9-20 zależy czy chcemy combo z 1 czy z 2 GM-ami
Lance-20 lvl(tym wypełniamy czas pomiędzy danymi skillami tak żeby zdążyły sie zregenerować).
Jeżeli czegoś brakuje, jeżeli macie jakieś propozycje proszę pisać, w miarę możliwości postaram sie je tu zamieścić. Poradnik nie uwzględnia EPII. Ale dla niedoświadczonych graczy może być pomocny.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|